חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אל תגידי אחר כך לא ידעתי על ברכת כלה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הרבה כלות, שכבר התחתנו..שומעות דווקא לאחר החתונה שלהן ולאחר האירוע על שירות ברכת הכלה. זה דבר כל כך חבל לנו! אנו מנסים בכל כוחנו להציג להמון נשים בישראל ובחו"ל את החשיבות בהכנת ברכת כלה.

בין אם ברכת כלה מודפסת, מעוצבת או מוקלטת..יש חשיבות רבה לברכת הכלה ביהדות ובטקס כניסת הכלה לחופה.

ברכת כלה כניסה לחופה
ברכת כלה כניסה לחופה

אנו מציעים עבורכן את כל האופציות האפשריות..אתן יכולות להקליט את ברכת הכלה מראש מבעוד מועד באולפן הקלטות, אתן יכולות לעצב ברכת כלה לפי ראות עינכן ואנו נדפיס אותה עבורכן ואתן יכולות לכתוב נוסח אישי או קבוע ולהעניק לחתן בהפתעה או לומר לו בלייב באירוע..

אצלנו תוכלו לראות המון דוגמאות של ברכות כלה מעוצבות או מוקלטות ואנו נשמח להשמיע ולהראות לכן עוד במידת הצורך שלכן.

חשוב שתדעו, שאנו שומעים הרבה כלות אחרי החתונה אשר פונות אלינו ומצטערות כל כך שהן לא שמעו על השירות והפורטל שלנו לפני החתונה שלהן..יש כלות שלא מכירות את נושא ברכות הכלה כמו שאתן מכירות והן נחשפות לברכת כלה לראשונה בחתונה של חברה שלהן, עמיתה לעבודה, חתונה של בני משפחה אשר הן עשו את זה..ובדיעבד הן אומרות לעצמן שחבל שהן לא ידעו מראש כי זה מיוחד ומרגש ויכל לשפר את הכניסה שלהן לחופה גם כן.

להשמיע את ברכת הכלה בחתונה
להשמיע את ברכת הכלה בחתונה

אם אתן לפני החופה, לפני החתונה, ואתן עוד מתלבטות..אז זה הזמן להפסיק להתלבט, להגיע אלינו להכנת ברכת כלה מרגשת ואנו בטוחים שתזכרו את הרגע הזה לכל חייכן. אתן תקבלו ברכת כלה מקצועית שמוקלטת באולפן הקלטות בעבודה מול מפיק מוזיקלי בעל ידע רב בסאונד ועריכת קול אשר יוכל להוסיף לכם אפקטים לקול שלכן ולשלב מוזיקת רקע מרגשת.

אל תיהיו מהכלות שחשבו שהן יוכלו לומר ברכה בלייב בזמן החופה..כי לרוב זה לא נשמע טוב..המיקרופון עושה בעיות, הסאונד גרוע ולא מבינים כלום, את מתבלבלת במילים או אפילו שוכחת את הדף בחדר המשפחה באולם וצריכה לאלתר. אל תעשי לעצמך פאדיחות, בטח ובטח שלא במעמד המרגש והחשוב הזה בחופה.

אל תוותרי על ברכת הכלה, הדבר הכי מרגש, הכי עוצמתי, והכי מיוחד בחתונה שלך! צרי קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים על שירותי ברכות הכלה שלנו!

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן