חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כתיבת נוסח אישי של ברכת כלה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ברכת כלה הינה תחינה של הכלה לבורא עולם, בעצם היא מבקשת שיהיה לה עתיד טוב עם בן זוגה..היא מתחננת ומודה גם על הזיווג שכעת נמצא יחד איתה מתחת לחופה.

בעבר, ברכות הכלה היו ניראות יותר כמו אילתור של האישה עם תפילת "פריסטייל" עבור החתן..הם פשוט היו עומדות מולו ואומרות לו כמה משפטים..

נוסח ברכת כלה אישי בשילוב שיר ושופרות
נוסח ברכת כלה אישי בשילוב שיר ושופרות

עם השנים הכלות הוסיפו מעט משפטי חכמה או משפטי אהבה משירים מוכרים או תנכ"יים כמו ברכת הכהנים, שיר למעלות וכו'..וכך לאט לאט יותר ויותר נשים החלו לעשות זאת באופן קבוע בטקס החתונה…לקחת משפטים מהתנ"כ או משפטים קדושים משירים ויחד עם שילוב של מספר משפטי הודאה ותודה הן יצרו מספר נוסחים יפיפיים של ברכות כלה – ואת כולן ניתן למצא אצלנו כאן באתר.

אך, יחד עם זאת, היום בשנת 2018 עדיין יש נשים שאינן מקובעות בנוסח קבוע..אלא אוהבות לשמור על המסורת העתיקה ולאלתר את הברכה שלהן. אם בעבר זה היה נטו אילתור שבו מגיעים לטקס וחושבים באותו רגע מה לומר, כיום יש לכל כלה אפשרות להקליט ברכת כלה באולפן הקלטות..ובכך יש לכל כלה אפשרות לכתוב את הנוסח האישי שלה של ברכת הכלה ובכך לחשוב מבעוד מועד מה לומר, איך זה ישמע, ואם יש שורה לא טובה היא יכולה להוריד אותה או להוסיף משפטים שהיא מעוניינת..בגלל שהיא מקליטה מראש היא גם יכולה לומר את הברכה מספר פעמים והמפיק המוזיקלי באולפן ההקלטות יוכל לערוך לה את הברכה שהיא אמרה ולקחת את המשפטים הטובים ביותר..בעבר דבר זה לא היה ניתן לביצוע והיה לאישה טייק אחד בלייב בזמן הטקס לומר את הברכה..בין אם היא טעתה ובין אם היא התרגשה או בכתה..הטקס חייב להמשיך ולהתקיים..בכך שנשים מקליטות היום ברכות כלה מבעוד מועד ברכות הכלה של היום נשמעות משודרגות ואיכותיות יותר מבעבר. כיום גם ניתן להוסיף מוזיקה לבחירת הכלה ולתת מימד נוסף של עוצמה ורגש מהמעמד החשוב.

אז היום עם כל הקידמה הטכנולוגית ועם האפשרות שלך לכתוב בעצמך ולא להיות כבולה תחת נוסח קבוע של ברכת כלה, אנו ממליצים לך להגיע לאולפני לי-רון, לבחור מוזיקת רקע שמתאימה לברכה שכתבת ולהקליט אותה בצורה מקצועית ואישית באולפן הקלטות מקצועי. לפרטים נוספים צרי קשר בנוגע לשירותי הקלטת ברכות הכלה.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן