חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ברכת כלה: כל החתונה מתמקדת בכניסה לחופה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כל כלה יודעת כי מכל השירים, האוכל וסידורי האורחים הקטע החשוב ביותר הוא כניסתה לחופה כדי לבוא בברית הנישואין. בשנים האחרונות יותר ויותר כלות מבקשות להיכנס בצורה כמה שיותר מקורית, התשובה הטובה ביותר לאתגר היא הקלטת ברכת כלה אישית ומיוחדת.

המקורי ביותר? הקלטה אישית!

עשרות אלפי אפשרויות כניסה עם שירים מז'אנרים שונים ועדיין סביר כי כל שיר כניסה שיבחר עבור הכלה והחתן, לא יהיה הפעם הראשונה שבה הוא מושמע בכניסת לחופה בישראל.
הפתרון הטוב ביותר עבור הכלות בישראל הוא הקלטת ברכת כלה אישית, מעוצבת ומותאמת לכל כלה. האופנה האחרונה והמפתיעה בברכות הכלה, היא כניסתם של החתנים למגמה, כאשר החתנים החלו ללמוד מהכלות וגם הם מבקשים מקוריות ובוחרים בברכת חתן.

ברכת כלה הנכתבת בצורה אישית או מסורתית, מותאמת לכל כלה, מוקלטת באולפן הקלטות מקצועי המשלב אפקטים ומוזיקת רקע – מספקת את הזווית המקורית, כזו המשאירה את האורחים הישראליים, הידועים ברמת ביקורת גבוהה, ללא מילים.

לא רק מקוריות משחקת תפקיד בבחירת ברכת כלה

ברכת כלה בחופה
ברכת כלה בחופה

אלפי כלות בשנים האחרונות כבר העידו כי הבחירה בהקלטת קולן בברכת כלה אישית, מספקת להן הרבה יותר מזווית מקורית בכניסה לחופה.
שלא במפתיע, מרבית הסיפורים של הכלות השונות בישראל דווקא דומים וכוללים עדויות על לחץ רב ביום הנישואין, לחץ גדול עוד יותר טרם הכניסה לחופה, עומס רב בניסיון למצוא שירים אהובים ואף פחד מאובדן הקול והקראת ברכה לפני מאות אנשים.

רונית מיבנה התחתנה בספטמבר אשתקד ומסבירה את בחירתה בברכת כלה: "רציתי לברך את בעלי וכל הסיפור הזה מלחיץ, אני רגישה ובטח באירוע כזה אני הייתי בוכה, צוחקת מלחץ, לא קוראת ברור ואולי אפילו הייתי מגיעה צרודה שזה היה יכול להיות בגדר אסון.
זמן קצר באולפן ההקלטות ונכנסתי עם הברכה המוקלטת שלי, במוזיקת רקע ובאמת יצא מושלם ומבלי שהייתי צריכה להקריא ולהילחץ".

כשהמקצוענים עובדים באולפן ההקלטות

אחרי הבחירה בברכת כלה מוקלטת באולפן מקצועי, ניתן להגיד שכל כלה (וגם חתן אם יבחר) הופכת לכוכבת לרגע אחד. חשוב להבין, אין הבדל גדול בין היחס והמקצועיות הנדרשת בהקלטת ברכת הכלה לבין כל זמר או זמרת.
עבור הכלה המיועדת אולפן ההקלטות מבצע את כל התיקונים, השיפורים, האפקטים ומוזיקת הרקע שצריך על-מנת שתתקבל תוצאה מושלמת המתאימה ליום חתונתך.
בעזרת המפיק המוזיקלי באולפן המקצועי, הקלטת ברכת הכלה תושמע לאורחים בכניסה לחופה ברמת סאונד גבוהה, מדויקת, חדה ונקייה מרעשי רקע.
שלא כמו בהקראה מלחיצה, בהקלטה באולפן ניתן לחזור שוב ושוב על אותו המשפט ולבצע את הקראת הטקסט בצורה המושלמת.
בהקלטת ברכת כלה אין צורך להיות זמרים או בעלי קול מיוחד, תנו למקצוענים באולפן להנחות אתכם שלב אחר שלב ואם צריך לשפר את הקול הטבעי, ישנה אפשרות לתקן את הקול באמצעות אפקטים שונים.
לצורך שיפור מרגש נוסף, ניתן לשלב מוזיקת רקע מרגשת, אפקטים נוספים שונים ושלל אפשרויות נוספות כדי להפיק את ברכת הכלה המשולמת.

באולפני לי-רון, כבר רגילים למאות כלות ועדיין כל כלה וחתן הם עולם ומלואו, כל חתונה מרגשת וכל הקלטה זוכה לאותה רמת מקצועיות.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן