חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ברכת כלה מחיר

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מחירון ברכות כלה

  1. דיג'יי של האירוע שלכם יציע את עצמו להקלטת ברכת הכלה שלך. להרבה דיג'יים יש אולפן ביתי. בתוך חדר בבית שלהם שאותו הם הפכו עם אקוסטיקה פשוטה וציוד זול לאולפן הקלטות. דיג'יים כאלו יספקו לך בדרך כלל תוצאה לא איכותית. דיג'יי אמור להתעסק בניגון מוזיקה ולא בהפקת מוזיקה והקלטות ולכן הידע שלהם לרוב מינימלי בעריכת סאונד. כמו כן, המחיר שהם יגבו ממך הוא גבוה בהרבה מאולפני הקלטות מקצועיים. לרוב הם ישלבו את זה בתוך חבילת החתונה שלך ויאמרו שזה חינם..אך כמו שכולנו יודעים אין דבר כזה חינם ואת משלמת על כך בהתאם..לרוב דיג'יים מעריכים את הקלטת ברכת הכלה ב-500-600 ש"ח, גם אם אמרו שזה חינם..זה ממוצע המחירים.
  2. אולפני הקלטות מביאים מחירים נוחים יותר להקלטת ברכת כלה. למה? משום שהקלטת ברכת כלה זה לא משהו שאמור לקחת המון זמן באולפן כמו הקלטת שיר. בהקלטת ברכת כלה נפגשים פעם אחת באולפן, תחילה המפיק המוזיקלי רואה א תהטקסט ומאשר אותו. שומע את הכלה מדברת את הטקסט ללא הקלטה ורק לאחר מכן נכנסים לחדר ההקלטה..עושים מספר טייקים של הקראת הטקסט ולאחר מכן המפיק באולפן עורך את הקול של הכלה ומוסיף מוזיקת רקע מרגשת. מחירון ברכות הכלה באולפני הקלטות ינועו בין 200 – 300 ש"ח. המחירים משתנים בהתאם למקצועיות ולאיכות שאולפן ההקלטות יכול לספק לך וכמובן הניסיון בעבודה מול כלות.
  3. אם תבחרי להקליט בבית או דרך הטלפון אז קחי בחשבון שהתוצאה תצא בהתאם. רעשי רקע יכולים להכנס, את לא יכולה לערוך את הקול שלך בצורה מקצועית, את לא תשמעי טוב וכך גם הברכה. את בטוח לא רוצה שברכה שלא נשמעת טוב ולא מובנת תושמע בכניסה המרגשת שלך בחופה..למה להרוס משהו כל כך טהור? אמנם זה בחינם, אבל בהחלט לא שווה את זה.
ברכת הכלה
ברכת הכלה

כמה עולה ברכת כלה באולפני לי-רון?

לנו יש ניסיון רב בהקלטת ברכות כלה, ואנו יודעים להפוך את הקול של כל אחת שמגיעה אלינו למרגש ומיוחד יותר. אנו עובדים עם כל אחת על הגשת הטקסט, הדיקציה, העוצמה, האנרגיה וכמובן מוסיפים מוזיקת רקע מרגשת ומיוחדת שמתאימה במיוחד רק לברכה שלך. יש לנו את הכלים והידע לגרום לכך. אנו נעשה את המיטב בכדי שכל אורח שישמע את ברכת הכלה שלך בחתונה יתרגש, בדיוק כמוך ובדיוק כמו החתן שזה עתה שומע לראשונה את ברכת הכלה אשר מנוגנת ברקע.

מחיר ברכת כלה באולפני לי-רון הינו 250 ש"ח בלבד וזה כולל שעת אולפן שבה נעבוד איתך על ההקלטות, עריכת סאונד, הוספת אפקטים לקול שלך, הוספת מוזיקת רקע וכמובן הרבה סבלנות ויחס אישי.

אז למה את מחכה? בואי לעשות את ברכת הכלה שלך במחיר הוגן ובמקום הכי מקצועי שרק אפשר!

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן