מה לבחור: ברכת כלה קצרה או ברכת כלה ארוכה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מרבית החתונות בישראל משלבות את טקס ברכת הכלה כחובה אנושית מרגשת, עם ההצלחה רב השנים של ברכת הכלה (ואפילו לאחרונה ברכת חתן) כלות ישראל מתלבטות האם לקצר או להאריך את ברכת הכלה. אחרי שההתלבטות בדבר סוג ואורך ברכת הכלה מסתיימת, כדי להוריד מהלחץ, מרבית כלות ישראל בוחרות להקליט את ברכת הכלה באולפן הקלטות מקצועי.

ברכת כלה קצרה ומרגשת או ברכת כלה ארוכה עם עומק? תלוי בעיקר בכן!

כאשר ברכת הכלה בכניסה לחופת החתונה היא דבר שבשגרה, כזו שהפכה לכמעט חובה עבור כל כלה, רבות הן הכלות המתלבטות טרם הקלטת ברכת הכלה באולפן ההקלטות – האם לבחור בברכת כלה קצרה ומרגשת או ברכת כלה ארוכה עם עומק?
הנחת הבסיס לפני בחירת אורך ברכת כלה היא כי בחרתן את סוג ברכת הכלה, אם טרם בחרתן את סוג ברכת הכלה עליכן לדעת כי קיימת ברכת כלה מסורתית-דתיות עם טקסט קבוע, ברכות כלה אישיות-חילוניות עם טקסט משתנה בהתאם לבחירתכן ואפילו ברכת כלה משולבת (מסורתית ואישית).
לאחר בחירת סוג ברכת הכלה, זהו הרגע להתלבט בין ברכת כלה קצרה לברכת כלה ארוכה.

התשובה לבחירת אורך ברכת הכלה נעוצה בכל אחת מכן, שכן ברוב המקרים מרבית הכלות בוחרות להקליט את ברכת הכלה באולפן הקלטות, הקראת ברכת הכלה אינה בשידור חי ואינה מלחיצה כלל (שלא כמו הקראה מול קהל גדול של אנשים).
אם מדובר בברכת כלה מוקלטת הכוללת אפקטים, תיקון קול ואף מוזיקת רגע, יש לבחור בהתאם להרגשה הפנימית שלכן: ברכת כלה קצרה יכולה להקל על המתח שלכן לפני החופה ולקצר את הזמן עד לתחושת השחרור, ברכת כלה עתידה להיות מרגשת ותמציתית ולרוב לא מכבידה על האורחים.
ברכת כלה קצרה מרגשת וקלילה אמנם אך עשויה שלא לאפשר לכן להגיד את כל אשר על ליבכן או במידה ואתן מעוניינות להזכיר סיפור או אנשים מסוימים ייתכן והדבר לא יתאפשר, הכל תלוי במלאכת כתיבת ברכת הכלה ובחירת סוג הברכה (ייתכן ותצליחו להכניס את כל מה שתרצו).
ברכת כלה ארוכה מתרכזת בעומק, יכולה להכיל את סיפור ההיכרות של בני הזוג וכזו המאפשרת שילוב בין טקסטים מסורתיים לאישיים.
ברכת כלה ארוכה מדי עשויה להכביד על האורחים ואף לעיתים לרגש פחות.
כמו כן, אם אתם בוחרים בלהיט החדש של ברכת החתן, העדיפות היא לשתי ברכות קצרות.

ברכת כלה מסורתית, חילונית, קצרה או ארוכה – בסוף מקליטים באולפן

לאחר שהגעתן להחלטה על סוג ברכת הכלה ואורך ברכת הכלה, אתן מתאמות יום ושעת הקלטה עם משרדי "אולפני לי-רון", מומחים בהקלטות ברכת כלה, ברכת חתן ואירועים רבים נוספים.
הקלטת הברכה לפני החופה תתרחש באולפן המאובזר בבידוד אקוסטי איכותי וציוד סאונד והקלטה מתקדמים, לאורך ההקלטה ילווה אתכן מפיק מוזיקאלי בעל ניסיון רב שנים בתחום ההקלטות לאירועים כדוגמת ברכת כלה.
בסיום ההקלטה המפיק המוזיקאלי יערוך את קולכן, יוסיף אפקטים בהתאם ואף מוזיקת רקע המוסיפה לברכת כלה מרגשת ואיכותית.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן