חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה הרבה בנות כותבות את הברכה בעצמן?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

העצמה נשית? קדמה? הרצון לחופש ויצירתיות? בשנים האחרונות חלה מגמת שינוי בולטת בקרב כלות ישראל בנושא בחירת הנוסח לברכות כלה, כאשר רבות הן הכלות הבוחרות לכתוב את ברכת הכלה בעצמן (נוסח אישי). במקרה של נשים דתיות מסורתיות, הטקסט האישי נשזר בטקסט המסורתי. את הנוסחים האישיים או המסורתיים נשות ישראל מעבירות אל אולפן ההקלטות.

עלייתה הגדולה של ברכת הכלה בנוסח אישי

אם בעבר הלא רחוק מרבית נשות ישראל בחרו בברכת כלה בנוסח המסורתי, בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במספר הכלות הבוחרות לכתוב בעצמן את ברכת הכלה, באם מדובר על כתיבה מלאה של ברכת כלה או שילוב טקסט אישי בברכת כלה מסורתית – הנוסח האישי בברכות הכלה תופס נתח משמעותי בקרב הכלות החילוניות, המסורתיות ואפילו הדתיות.

רבות מכלות ישראל שהגיעו להקליט את ברכת הכלה באולפן ההקלטות טרם החופה, העידו כי הצורך שלהן בביטוי עצמי ובהעברת התחושות הפנימית שלהן גבר על ברכות הכלה המסורתיות בטקסט הקבוע שעובר זה שנים רבות.
עם כל ההעצמה הנשית ששטפה את העולם וכמובן גם את ישראל, הצורך בקדמה, תוספת נופח אישי למסגרות קיימות מסורתיות והחיפוש אחר החופש והיצירתיות הובילו כלות רבות בישראל לכתוב בעצמן את ברכת הכלה, לבחור בנוסח אישי המבטא את הרגשות הפנימיות האישיות שלהן או במקרה של כלות מסורתיות-דתיות, פעמים רבות ניתן להיתקל באיחוד טקסטים מסורתיים עם טקסטים אישיים.
אם בחרתן לכתוב לבד את ברכת הכלה או השתמשתן בברכת כלה מסורתית, סביר להניח שבסופו של דבר תבחרו להקליט מראש את ברכת הכלה, בהקלטה איכותית מרגשת בתוספת האפקטים הנכונים.

אחרי שבחרתן את הנוסח והמילים אתן נכנסות לאולפן ההקלטות

להקליט ברכת כלה
להקליט ברכת כלה

השלב הבא לאחר כתיבת ברכת הכלה באופן מלא, חלקי או שימוש בנוסח מסורתי, רבות מכלות ישראל בוחרות להגיע לאולפן ההקלטות כדי להקליט את ברכת הכלה מראש.
הקלטת ברכת כלה באולפן הקלטות מקצועי מאפשרת לכן להוריד מכן את הלחץ שלפני החופה, להיפטר מהקראת ברכת הכלה על במה מול קהל גדול, להימנע מטעויות וגמגומים, ליצור שטף דיבור רציף, לדאוג לאיכות סאונד ושמע ברמה גבוהה עבור ברכת הכלה, לשפר את קולכן, להוסיף אפקטים ואף מוזיקת רקע מרגשת.

"אולפני לי-רון" הם אולפן ההקלטות המקצועי ביותר עבור הקלטות לאירועים, בעלי ניסיון רב שנים המתמקד בהקלטות לאירועים ובדגש על ברכות כלה, מאובזרים בציוד מתקדם ואיכותי להקלטות ברמת סאונד גבוהה מאוד.
לאחר שבחרתן את ברכת הכלה שלכן, צרו קשר עם "אולפני לי-רון" ותאמו יום ושעה עבור ברכת הכלה (ניתן גם לברר עבור הלהיט החדש של הקלטת ברכת חתן).
הקלטת ברכת הכלה היא מהנה ולא מלחיצה כלל, במהלך כל תהליך ההקלטה מלווה אתכן מפיק מוזיקאלי מקצועי עם ניסיון רב שנים בתחום ההקלטות לאירועים וברכות הכלה.
בסיום ההקלטה המפיק המוזיקאלי יערוך את ברכת הכלה, יתקן את קולכן בהתאם, יוסיף אפקטים לעריכה ואפקטי סאונד וכן מוזיקת רקע מתאימה החותמת ברכת כלה מקורית ומרגשת.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן