חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע את חייבת להכנס עם ברכת הכלה לחופה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

שלום לכל הכלות המיועדות להכנס לחופה בערב המרגש והחשוב בחייהן. יש אמנם הרבה אופציות מגוונות לכניסה לחופה – ברכת כלה, שופרות,מתופפים,רב מזמר,זמר וכו'..אך ברכת כלה היא האופציה המועדפת על רוב הכלות..מדוע? בדיוק בשביל זה נכתב הפוסט הבא:dreamstime_l_14983981-1-1024x6831szzzzzz

1. הרגש – אין יותר מרגש מזה – כל האורחים מחכים לכניסה המרגשת שלכם לחופה, ואז הם שומעים את הקול שלך שבו את מברכת את עתיד נישואייך,את החתן,את המשפחה ואומרת מס' מילים מהלב..אין אחד שלא יוזיל דמעה.
2. התפילה – את מברכת את החתן,את הבעל המיועד ואת המשך הנישואין שלכן ברגע המיוחד והקדוש הזה שבו את והוא הופכים לחתן וכלה.
3. החתן – רוב הכלות לא מודיעות לחתן על כך שהן מקליטות את ברכת הכלה..התוצאה היא גורם ההפתעה, גם החתן ביום החתונה שומע את זה בפעם הראשונה וכך יותר מתרגש,יותר מתכנס בתוך עצמו למעמד המיוחד.
4. בשביל עצמך – הכלה אשר מגיעה לאולפן ההקלטות ומקליטה את ברכת הכלה שלה נכנסת עוד לפני החופה לתחושה המרגשת ,חושבת על הכניסה לחופה,על הברכה המיוחדת שהיא תאמר באירוע וכך זוכה לעוד רגע מרגש לפני החופה – אז כמו שאת הולכת למספרה,לסלון כלות,לאסוף את שמלת הכלה..את צריכה לעשות עוד משהו עבורך.
5. המסורת – תפילת הכלה היא לא הלכה בתנ"כ,ולכן אין נוסח אחיד ומוסכם לברכת הכלה אלא יש מגוון נוסחים וכל כלה בוחרת את הנוסח המועדף עליה. תפילת הכלה נאמרת באלפי חתונות בישראל מידי חודש.

אז בואי לפתוח את הדלת לעתיד הנישואין החדש שלך בצורה המרגשת,המיוחדת,והמסורתית ביותר!

 

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן