למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לפניכם ברכת כלה קצרה ומרגשת בנוסח אישי – ברכת כלה חילונית שהוקלטה אצלנו באולפן ההקלטות על ידי הכלה

_____ אהוב שלי,
_____ שעות שהן
_____ ימים שהם
_____ שבועות שהם
_____ חודשים שהם
_____ שנים,

ברכת כלה לחתן
ברכת כלה לחתן

זהו פרק הזמן שבילינו ואהבנו עד עצם הרגע הזה. אבל לא הייתי צריכה יותר מחודשים ספורים כדי להבין שנועדנו זה לזה. מיום שפגשתי אותך הבנתי את המשמעות של להיות מיוחד. אתה מיוחד בנקודת המבט שלך על החיים, אתה מיוחד בשקט הפנימי האמיתי שלך, בכמות הידע המטורפת שלך, בעומק שלך ובלב שלך, שהוא הרחב ביותר עלי אדמות, לפחות אלו שדרכתי בהן.
אתה מיוחד באיך שאתה גורם לי להרגיש ובעוצמה של הרגשות שאני מרגישה כלפיך. אתה מיוחד בכך שכאשר אני איתך אני הופכת לגרסה הטובה והשלמה ביותר של עצמי. גירסה שעוברת עדכון ושדרוג בכל יום מחדש.

היום אנחנו בוחרים לקשור את גורלנו זה בזה, ואני בטוחה שזו הבחירה הטובה ביותר . הנישואין שלנו הם פרי אהבה, אהבה נצחית. במהלך כל התקופה שאנו מכירים, עברנו שינויים פנימיים וחיצוניים, בינינו לבין עצמנו ובין אדם למשנהו, ועדיין האהבה קיימת, ופורחת בכל יום יותר מקודמו. ועדיין אנו בוחרים, בה. באהבה שלנו.
אז רגע לפני שהנשמה שלי עומדת להתייחד עם הנפש התאומה שלה, ברגעים הקדושים שלפני החופה, אני רוצה לברך אותך,
שתמיד תהיה בטוח בעצמך, שלם עם הבחירות שלך, עטוף באהבה, משפחה וחברים קרובים. ממש כמו שאתה היום.
אם יש משהו שמאפיין את האהבה שלנו זו עקשנות. עקשנות והתמדה. זו בדיוק התכונה שהפכה אותי למי שאני היום, אותך למי שאתה, ואת האהבה שלנו לכל כך יציבה וחזקה.
אני רוצה לאחל לנו שנמשיך לאהוב, להתחבר, ולהיות. פשוט. להיות אנחנו.
כי אין בעולם אהבה כמו האהבה שלנו.

שלך לנצח,
_____ אשתך!

רוצים לשמוע כיצד אנו הופכים באולפן ההקלטות את הטקסט למשהו מוחשי ומרגש? אנו מקליטים את הכלה ברמה המקצועית ביותר כולל עבודה על הגשת הטקסט, דיקציה, אנרגיות וזרימה ולבסוף משלבים מוזיקת רקע מרגשת שמוסיפה המון רגש ועוצמה לברכה..ולאחר מכן מוסיפים אפקטים לשיפור הקול ולעיבוי הקול בכדי שהיא תשמע פשוט מעולה!

האזינו לברכת הכלה המוקלטת – תפילת כלה חילונית:

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן