חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כניסה לחופה – כניסת הכלה המושלמת לחתונה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

חולמת על כניסה מושלמת לחופה שלך? חייבת כניסה מרשימה של הכלה לחתונה? אנו פה כדי להוסיף אלמנט שיהפוך את זה לדרמטי יותר, מרגש יותר, ועוצמתי הרבה יותר.

אולפני לי-רון מזמינים אותך להוסיף "ברכת כלה" אשר תלווה את הכניסה שלך לחופה ותוסיף מימד שיחדור עמוק ללב של כל אורח וכל משתתף בחתונה.

כניסה לחופה עם ברכת כלה
כניסה לחופה עם ברכת כלה

איך זה קורה?

את צריכה לבחור נוסח ברכת כלה שאת מעדיפה..יש לך אפשרות לכתוב בעצמך או לבחור טקסטים מובנים במגוון סגנונות – דתי, עדתי, מודרני ועוד..

לאחר בחירת הנוסח את מגיעה לאולפן הקלטות כדי לבצע הקלטת ברכת כלה. באולפן יעבדו איתך על הגשת הטקסט, הגיית המילים ועוד.. כמו כן, יוסיפו מוזיקת רקע אשר תשפר באופן משמעותי את הדרמטיות והאנרגיה המרגשת של תפילת הכלה שלך.

לאחר צאתך מאולפן ההקלטות תתני לדיג'יי של החתונה את הדיסק כדי שישמיע את זה בכניסה לחופה.

מה קורה בחתונה עצמה?

ברכת הכלה שהקלטת מבעוד מועד מושמעת עוד לפני כניסתך. מה הכוונה? את נמצאת רגע לפני הדלת, או ממש כמה צעדים לפני שכולם רואים אותך בשביל הכניסה לחופה שלכם. בדיוק במקום הזה מושמעת הברכה של הכלה. ברגע שהתפילה של הכלה מסתיימת, הכלה מתחילה לצעוד לעבר השביל המסומן או השביל שבו עומדים האורחים ב-2 טורים מקבילים עד לחופה עצמה.


למה להשמיע לפני שאת נכנסת לחופה ולא להשמיע בזמן שאת צועדת?

רוב הכלות מעדיפות להשמיע את ברכת הכלה לפני שהן נכנסות בפועל לצעידת החופה מכיוון שהן מעדיפות לברך את עצמן והעתיד החדש שלהם לפני שהם מתחילות לצעוד בפועל. כמו כן, רוב הכלות מעדיפות שברכת הכלה תסתיים ואז הן יצעדו עם שיר כניסה שהן בוחרות. בצורה זו ברכת הכלה היא לא תחליף לשיר הכניסה לחופה שלהן.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן