חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ברכת הכלה היא לא סתם עוד ברכה או תפילה. ברכת הכלה מסמלת רגע מיוחד, נוצרת את השניות בכניסת הכלה לחופה ממש לפני שינוי הסטטוס מ"רווקה" ל"נשואה" וכמובן מוסיפה עוד מימד רגשי עצום עבורך ועבור האורחים בחתונה בכניסה לחופה.

423231_185558681554152_325102995_nברכת הכלה היא מסורת של אלפי שנים שבהן הכלה בירכה את העתיד החדש שלה, בירכה את החתן ומשפחתה ובעצם ביססה את המעמד החדש שלה עם התפילה.

יש מגוון נוסחים רבים לברכות הכלה, חשוב מאוד שתבחרי נוסח שתיהי שלמה איתו – מבחינת הטקסט הכתוב שתביני את כל המילים (גם את המסובכות שבניהן), מבחינת הכוונה (שכל המילים יתחברו למה שאת רוצה לברך את עצמך,את החתן והאורחים) וכמובן חשוב מאוד שתבחרי נוסח ברכת כלה מרגש ומקצועי כדי שברכת הכלה תעמוד בסטנדרטים שלה.

אם תחשבי לרגע על המעמד, אין סיכוי שלא תוזילי דמעה באולפן או אפילו ברגע שאת כותבת את הנוסח שלך על הדף..לכן חשוב להיות צלולה מבחינה מחשבתית ולהגיע לנוסח שאת באמת תיהי שלמה איתו כדי שבאולפן ההקלטות תוכלי להגיע ולהקליט את הברכה ללא שינויים או תיקונים במבנה הנוסח והתיקונים היחידים שתצטרכי לעשות הינם תיקונים בהגיית הברכה ובדיקציה.

אנו נשמח לסייע לך ליצור את ברכת הכלה הטובה ביותר עבורך !

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן