למה צריך להקליט ברכת כלה? לפניכן 5 סיבות!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כל כך הרבה סיבות להקלטת ברכת כלה הובילו מאות כלות בישראל מדי שנה להקליט את ברכת הכלה המסורתית או האישית, מרוב הביקוש הרב להיט הקלטת ברכת הכלה באולפן ההקלטות הובילה את החתנים להקליט ברכת חתן. מהאפשרות להיפטר מהלחץ של הקראת ברכת הכלה לפני החופה המרגשת, הסאונד האיכותי ועד ליצירת רגע מרגש באיכות המגיעה רק מהקלטה ועריכה של ברכת כלה באולפן הקלטות מקצועי.

אז למעשה למה צריך להקליט ברכת כלה באולפן הקלטות מקצועי? לפניכן 5 סיבות!

  1. לא צריך להקריא מול קהל גדול
    החשש הגדול של מרבית הכלות הבוחרות בברכת כלה מסורתית או אישית, הוא החשש מטעויות רבות עקב הלחץ הגדול.
    לחץ מהקראה מול קהל גדול אינו דבר נדיר, ההפך הוא הנכון, גם נואמים גדולים ואף שחקנים וותיקים העידו כי טרם כל עמידה ודיבור מול קהל גדול סף הדופק עולה, ההתרגשות בשיאה ולעיתים זה המקור לטעויות.

    בהקלטת ברכת כלה הלחץ פשוט לא קיים, ליום ההקלטה אתן מגיעות לאולפן הקלטות אישי ומלבד אדם קרוב אליכן המלווה אתכן והמפיק המוזיקאלי האישי שלכן, אין עוד אף אחד יחד אתכן ברגע ההקלטה.
    להבדיל מהקראה מלחיצה שנייה לפני החופה, מרבית הכלות שהגיעו להקליט ברכת כלה ב"אולפני לי-רון" העידו שהקלטת ברכת הכלה הייתה מהנה ומשחררת.
  2. ברכת כלה מסורתית
    ברכת כלה מסורתית

    קצב הקראת ברכת הכלה? דואגים לכך מראש
    בעיה נפוצה בקרב אנשים המקריאים ברכה היא הקראה בקצב שאינו סדיר, לעיתים ההקראה היא איטית מדי ולעיתים הקראת ברכת הכלה היא מהירה מדי.
    הקראה שאינה בקצב הנכון עלולה להפחית מהמעמד המרגש של החופה, ליצור לחשושים ומבטים בקרב קהל האורחים ואפילו להלחיץ אתכן עוד יותר.

    באולפן ההקלטות המפיק המוזיקאלי ידאג לכוון ולהדריך אתכן להקלטה בקצב הנכון, במידה ותצטרכו לחזור על משפט תבצעו את הקלטת המילה או השורה שוב ושוב עד שתצא ברכת כלה מושלמת.

  3. איכות סאונד גבוהה, אין אורח שלא ישמע אתכן
    כל כך הרבה דברים יכולים להסתבך בארגון חתונה ובהפקת החופה המרגשת, אחד הסיבוכים הנפוצים הוא סאונד לקוי ממערכת ההגברה של ה -DJ  שאולי הגיע ערוך עם מערכת הגברה טובה אך לא עם מיקרופונים תקינים, בנוסף ייתכן והאזור שבו אתכן תקריאו הוא אינו אזור אידיאלי להקראת ברכה מבחינה אקוסטית.
    בברכת כלה המוקלטת באולפן לא תהיה לכן בעיה גם במישור הזה, הקלטת ברכת הכלה תבוצע באולפן המקצועי של "אולפני לי-רון" המאובזר בציוד הקלטה מתקדם ובחדר מבודד בבידוד אקוסטי איכותי – כל אלו ידאגו להקלטה באיכות סאונד גבוהה מאוד.

  4. לא שוכחות, לא מתבלבלות ולא מקצרות
    הקראת ברכת כלה בחופה יכולה לגרום לכן לשכוח חלקים מהברכה או לדלג על חלקים עקב הלחץ.
    בעיה נפוצה בהקראת ברכת כלה מול קהל גדול היא הבלבול בהקראה, דבר שעלול ליצור מבוכה ופגיעה ברגע המרגש של חופה וקידושין.
    בעיה נוספת היא הצורך בקיצור הברכה, לעיתים הכלה תבחר לדלג על חלק מברכת הכלה כדי "לסיים עם זה", מבלבול או מהצורך שלא להאריך במילים.

    הקלטת ברכת כלה תאפשר לכן שלא לשכוח אף מילה בברכת הכלה, לחזור על כל משפט או מילה במקרה של בלבול ואף להחליט מראש להשמיע את ברכת הכלה טרם הכניסה לחופה ולתת לאורחים לשמוע מבלי לראות אותך.
  5. הקלטת ברכת כלה היא הפקה של ממש
    שלא כמו בהקראה "יבשה" של ברכת הכלה במיקרופון, המפיק המוזיקאלי ידאג לתקן ולערוך את קולכן ולהוסיף אפקטים קוליים היוצרים ברכת כלה מושלמת, מרגשת, ערוכה ומתואמת בצורה מקצועית.
    בנוסף לאפקטים תוכלו לשלב מראש מוזיקת רקע המעלה את רמת ברכת הכלה אפילו עוד יותר.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן