חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לא אוהבת את הקול שלך ועדיין רוצה להקליט ברכת כלה? באולפן ישפרו אותו!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

קודם כל נתחיל ונאמר שאם את מרגישה שאת לא אוהבת את הקול שלך זה נורמלי לגמרי הרבה אנשים מרגישים שהם לא יודעים לשיר שהקול שלהם לא יפה מבחינתם. אתם לא לבד אפילו זמרים גדולים מרגישים ככה, בראיונות מסוימים תוכלו לשמוע את ג'ימי הנדריקס טוען שהוא לא יכול לשמוע את עצמו ויש לו קול לא יפה.

הראיונות האלו נערכו בשנות השישים כך מאז עברו די הרבה מים בנהר והמון דברים השתנו, פעם כשהיו מקליטים הציוד היה מינימלי והאפשרויות של העריכה היו מוגבלות מאוד ביחס להיום שניתן להפיק כל כך הרבה ממחשב פשוט. 

אז גם אם את לא אוהבת את הקול שלך אבל עדיין חשוב לך להקליט ברכת כלה כיום האפשרויות שניתן להפיק מאולפן הקלטות הם כמעט בלתי מוגבלות ביחס לימים ההם, להקליט ברכת כלה זוהי חוויה של פעם בחיים, גם אם את לא אוהבת את הקול שלך באולפן ההקלטות ניתן יהיה לשפר אותו ולקבל תוצאה שבטוח תשמח אותך.

איך משפרים את הקול בהקלטת ברכת כלה

כאמור דיברנו על כך שכיום ניתן לקבל תוצאות מדהימות באולפן ההקלטות, כך שאם את רוצה להקליט ברכת כלה תוכלי לעשות זאת ולקבל תוצאה מדהימה גם אם את חושבת שהקול שלך לא יפה במיוחד. כיום ניתן לבצע באולפן תיקונים של הקול שלך ולהוסיף אפקטים שמשפרים את הקול אפילו יותר.

כך שגם את את מרגישה שאת נשמעת כמו עורב באולפן יוכלו לשפר את הקול שלך כך שתשמעי כמו ציפור שיר. תהליך ההקלטה עצמו הוא מאוד פשוט וכל שעליך לעשות זה לומר את הטקסט בצורה ברורה, כמובן שברקע תתנגן מנגינה שאת תבחרי או במקרה ואת לא בטוחה איזה שיר לבחור באולפן עצמו יכולים לעזור לך לבחור את השיר הכי מתאים עבורך.

לאחר שסיימת להקליט את ברכת הכלה, טכנאי ההקלטות ממשיך לעבוד על מה שיצא ובשלב זה הוא עורך את הברכה כך שתשמע טוב, גם במקרה ואת מזייפת עדיין ניתן יהיה לנקות ולסדר את הזיופים כמובן שלא ניתן לתקן זיופים רציניים אך מצבים כאלה כמעט ולא קורים, בדרך כלל הזיופים הם מינוריים בעיקר שלא מדובר על שיר של ממש אלא יותר דיבור או סוג של קריינות, שתתנגן ברכת הכלה באירוע החתונה שלך היא תשמע מעולה בהגברה של המקום.

שאלות נפוצות בנוגע להקלטת ברכת כלה

האורך של הקלטת ברכת כלה הוא בדרך כלל זמן ממוצע של שתיים שלוש דקות לעיתים זה יכול להתארך מעט ולהגיע לארבע דקות, הרעיון העומד מאחורי ברכת הכלה שהיא אמורה להיות קצרה יחסית כדי לא למשוך את קהל המאזינים זמן רב הברכה תהיה קצרה יחסית וממצה.  

את ברכת הכלה מומלץ להקליט באולפן הקלטות מקצועי, כיום תוכלו למצוא כמעט בכל אזור בארץ אולפן המציע שירותי הקלטת ברכות כלה לחתונה.

כיום ניתן למצוא הקלטה של ברכת כלה באולפן מקצועי במחירים שווים מאוד, ישנם דיג'יים שלפעמים מציעים כל מיני מבצעים בתוך חבילת החתונה כולל הקלטה של הברכה..אך שימו לב שההקלטה חייבת להיות מבוצעת באולפן הקלטות ולא על ידי הדיג'יי עצמו כי אחרת האיכות לא תהיה טובה (הדיג'יי שלכם אינו מפיק מוזיקלי או בעל אולפן). אנו גובים כ-250 ש"ח להקלטת ברכת כלה מקצועית כולל עריכה. 

הדרך הטובה ביותר לבחור את האולפן שיבצע את ההקלטה עבורך היא פשוט להקשיב לדוגמאות, כל אולפן שמכבד את עצמו יכול לתת לך להקשיב לדוגמאות של הקלטות שבוצעו בעבר זה ללא ספק יכול מאוד לעזור לך להחליט האם את אוהבת את התוצאה שאת שומעת, כמובן שגם חיבור אם צוות האולפן והאווירה בו גם מאוד חשובה.

אין ממש תשובה חד משמעית לשאלה זו, די ברור שלפני כמה עשרות שנים לא ניתן היה לבצע את ההקלטות כך שנוכל להסיק שזו מסורת של השנים האחרונות או אפילו העשורים האחרונים. בכל מקרה ניתן לראות שבשנים האחרונות המסורת הזו הולכת ותופסת תאוצה ועוד ועוד נשים בוחרות להקליט לעצמן ברכת כלה שתתנגן באירוע החתונה.

לסיכום

עומדת להיות כלה? אל תוותרי על הקלטת ברכת כלה גם אם את חושבת שיש לך קול כמו של עורב, עדיין תוכלי לקבל תוצאה שתפתיעה אותך בצורה שלא תאמיני עד שלא תשמעי את עצמך בהקלטה. כיום אולפני ההקלטות יכולים לעשות שיפורים מדהימים לקול שלך ולשפר אותו בצורה מדהימה.

 

תהליך ההקלטה הוא פשוט מאוד ולא אורך הרבה זמן, החוויה של הקלטה באולפן היא בדרך כלל כיפית זאת לא הרגשה מחייבת אלא זו בחירה שלך, גם האווירה של האולפן מוסיפה לחוויה. אל תוותרי על החלום שלך גשי לאולפן הקלטות הקשיבי לדוגמאות ותקליטי את הברכה המיוחדת שלך.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן