חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקלטת ברכת כלה אצל דיג'יי או תקליטן? אל תעשי זאת!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הרבה כלות פונות אלינו בטענה כי הדיג'יי שלהם והתקליטן בחתונה שלהם הציע להם להקליט ברכת כלה אצלו באולפן הביתי שלו. אבל בפועל במבחן התוצאה הן נותרות מאוכזבות. למה? קראו:

הקלטות ברכות כלה
להקליט ברכת כלה

יש המון תקליטנים שמציעים אפשרות להקליט ברכות כלה כחלק מהחבילה שהם מציעים לחתונה, הרבה כלות וחתנים מתפתים ולוקחים את זה, כי מה אכפת להם זה כלול במחיר וזה בחינם. אך בפועל, תקליטנים ודיג'יים מתמחים במשהו אחד ספציפי, והוא לנגן מוזיקה. רובם לא יודע לערוך סאונד, להוסיף אפקטים דרושים, לא מכיר לעומק את תוכנות ההפקה והעיבוד ולא יודעים לשפר את הקול שלך כמו שאנו יודעים אחרי שנים של ניסיון ואלפי לקוחות.

הדיג'יים שמציעים את החבילה לוקחים בחשבון במחיר שהם מציעים לך כבר את חבילת ברכת הכלה כך שאת ממש לא מקבלת אותה בחינם ואף משלמת יותר למעשה ממה שצריך להיות המחיר, רק שלמעשה, את לא יודעת ממש מה המחיר שהוא לוקח לך על ההקלטה. אצלנו תוכלי לדעת מה המחיר המדויק של ברכת הכלה ולעשות חשבון אם שווה לך להקליט אצל הדיג'יי או לא.

שמענו מהרבה כלות שהקליטו אצל דיג'יי בבית וזה פשוט נשמע זוועה ולכן הם היו חייבות להקליט ברכת כלה באולפן שתשמע הרבה יותר טוב. אז כדי למנוע את העבודה הכפולה, את בזבוז הזמן והאכזבה הרבה אנו ממליצים לכן להגיע ישר לאולפן הקלטות ולחסוך מעצמכם אי נעימות מול הדיג'יי.

כמו כן, לנו יש מאגר גדול של מוזיקת רקע ופלייבקים אשר מתאימה בדיוק לברכות כלה והופכת אותה למרגשת עוד יותר. מה שאין לדיג'יים בדרך כלל. כמו כן, אנו יודעים לערוך אותה בהתאמה מלאה לקול שלכן. כך שהמיקס הסופי יהיה מדויק ומקצועי.

אז לסיכום, כאשר דיג'יי מציע לך הקלטה של ברכת הכלה תדעי שהוא לא מומחה סאונד כמו מפיק מוזיקלי שעובד שנים באולפן הקלטות, ותדעי שהוא לרוב גובה מחיר מופרז עבור ההקלטה שלבסוף גם התוצאה שלה תהיה פחות איכותית, פחות מרגשת, ופחות מקצועית  מתוצאה של אולפן הקלטות מקצועי.

 

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן