חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השמעת ברכת הכלה – מתי ולמה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

להשמיע את ברכת הכלה בחתונה
להשמיע את ברכת הכלה בחתונה

אז מתי משמיעים את ברכת הכלה שלך בחתונה? קיימות בפנייך 3 אופציות מומלצות מאיתנו:

  1. שלב הכניסה לחופה (האופציה הנפוצה ביותר) – הרבה כלות בוחרות להכנס עם תפילת הכלה שלהן בדיוק ברגע המרגש ביותר בחתונה, רגע כניסת הכלה מתחת לחופה יחד עם החתן. הכלות בוחרות להשמיע את ברכת הכלה רגע לפני שהן מתחילות לצעוד לכיוון השטיח הלבן שמוביל לחופה. בשלב זה כל האורחים עומדים מ-2 צדדי החופה והמסלול המוביל אליה ודרוכים להקשיב לברכת כלה שהכנת מבעוד מועד ומזומנים להקשיב לתפילה המרגשת שלך.
  2. שלב הכניסה לאולם (לאחר החופה) – הרבה כלות בוחרות להכנס עם שיר כניסה לחופה ולכן יש כאלו המעדיפות להשמיע את ברכת הכלה לאחר החופה, בדיוק לאחר שכל האורחים התיישבו, כאשר הזוג צריך להכנס לראשונה לאולם. למעשה, הברכה מושמעת ברקע בזמן שהם נכנסים יחדיו לאולם וכך כל האורחים מקשיבים, ולבסוף מוחאים כפיים. לאחר סיום הברכה הדיג'יי ישר שם שיר מקפיץ ומזמין את האורחים לרחבה.
  3. לפני ריקוד הסלואו הראשון שלכם – יש הרבה כלות שבוחרות להשתמש בברכת הכלה שלהן דווקא בריקוד הסלואו..ברכת הכלה מושמעת על רקע של מוזיקה מרגשת ולכן יכולה להתאים לריקוד סלואו..השיר שבמוזיקת רקע מתנגן ובנתיים הברכה משמיעה את תפילת הכלה שלה ומסתכלת מקרוב לתוך העניים של החתן, מה שמגביר את העוצמה והרגש מהמעמד המחייב. כל האורחים מסתכלים לכיוון הכלה והחתן ומקשיבים בצורה מלאה לכל מילה שבתפילה. כמובן, לאחר סיום ריקוד הסלואו יגיעו כל האורחים לרקוד ולשמוח יחד איתכם!

אז מה האופציה המועדפת עליכן? מתי תשמיעו את ברכת הכלה שלכן? תלוי בכן!

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן