למה כן כדאי להקליט ברכת כלה לחתונה? כל התשובות לפניך!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לנו יש הרבה ניסיון, ואנו מודעים לכך שהרבה כלות אשר מגיעות אלינו לאולפן כלל לא יודעות על הטרנד של הקלטת ברכת כלה אשר בימים אלו אין חתונה שבה לא מושמעת ברכת הכלה. אז בדיוק עבורכן נוצר האתר והפוסט הזה.
בפוסט זה אנו רוצים לדון על החשיבות של הקלטת ברכת הכלה.

ברכת כלה
ברכת כלה

הדבר הראשון והכי חשוב הינו המלל – מה שהכלה אומרת היא ברכה אשר מבקשת לברך את חיי הנישואין והעתיד של בני הזוג.

הדבר השני – ליצור מימד רגשי ועוצמתי בכניסה לחופה – כאשר כל הקהל שומע את הכלה אומרת מילים מרגשות,עם מוזיקה מרגשת..אין אחד שישאר אדיש..כולם יכנסו למצב רגשי והחוויה מהכניסה שלך תלך ותתעצם.

הדבר השלישי הוא השורשים היהודיים – התפילה שהכלה אומרת נאמרת מאות שנים בכניסה לחופה של הכלה. אז אם לא בשביל האורחים או בשבילך או בשביל החתן..הרבה כלות עושות זאת בגלל המסורת והשורשים היהודיים.

הדבר הרביעי והאחרון הינו : להקליט ברכת כלה כדי לתת מימד סמלי אך מדויק – ברכת הכלה יכולה להשתלב עם שיר הכניסה לחופה, במקרה כזה מקליטים באולפן את הברכה ומיד לאחריה משלבים את שיר הכניסה שלכם לחופה..כך, הכלה דואגת לדיוק מירבי בכניסה ולמנוע טעויות אפשרויות..למשל הדיג'יי לא חתך את השיר במקום הנכון או שפתאום משהו התפקשש ולא יהיה מתוזמן בצורה נכונה. באולפן עובדים ועורכים את הברכה בשילוב השיר בתיאום מושלם וכך את יכולה להכנס לחופה בראש שקט.

אם יש לכם שאלות נוספות – אתר ברכות הכלה כאן בשבילך ונשמח לענות!

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן