חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

home_wedding_content_slider_1הרבה כלות מגיעות לשאלה בינן לבין עצמן – האם להוסיף מוזיקת רקע לברכת הכלה או שפשוט רק לומר את המלל כמו קריינות..ואנו כאן כדי לעזור להן להחליט!

אז למה כן ברכת כלה עם ליווי של מוזיקת רקע?

הוספת רגש – כאשר את מוסיפה מוזיקת רקע לברכת הכלה את נותנת תוספת כוח משמעותית לרגש,הוספת מימד של מוזיקה רגועה,דרמטית ושקטה..בדיוק כפי שמוסיפים בסרטים בסצינה רומנטית..הכניסה שלך תלווה בשופרות או מוזיקת רקע מרגשת שתבחרי.

הוספת נפח מאחורי הדיבור – הרבה כלות מתביישות לשמוע את קולן. כאשר אין מוזיקה אז הקול שלך הוא הדבר היחיד שמחזיק את הברכה. ברגע שמוסיפים מוזיקת רקע הקול שלך נבלע מעט במוזיקה וכך את פחות "תסבלי" כאשר תשמעי את קולך, במיוחד בערב עצמו.

חיבור של 100% לשיר הכניסה לחתונה – כאשר מוסיפים מוזיקת רקע לברכת הכלה ניתן לבחור אותה מראש. וברגע שיש לך כבר שיר כניסה לחופה אז ניתן לשלב אותו בצורה מדויקת להפליא עם ברכת הכלה שלך.

אז למה ברכת כלה בלי ליווי של מוזיקת רקע?

אותנטיות – ברכת כלה ללא מוזיקת רקע נותנת למאזינים בחתונה לחשוב שאת מקריאה את זה בזה הרגע ואף אחד לא יידע שעשית 10 טייקים ויותר מראש כדי להגיד את זה בצורה מדויקת ונכונה באולפן הקלטות.

עריכה באולפן הקלטות – אף אחד לא יחשוב שיש כאן עריכה של הקלטת הברכה והוספת אפקטים לקול שלך מכיוון שאין מוזיקה והתאמה מלאה של מוזיקה ודיבור מבחינת מיקס.

לרגש באופן ישיר – כאשר שומעים את הקול שלך בצורה נקייה זה נותן מימד ישיר כאילו את מדברת את האורחים ונוגעת בלב של כל אורח ואורחת.

אז עכשיו זה תלוי בך – מקווים שעזרנו לך להחליט כיצד לבצע את ברכת הכלה שלך!

 

 

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן