חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

home_wedding_content_slider_3כפי שכולן יודעות, הרגע הכי מרגש ביום החתונה הוא הכניסה לחופה. לכן נדרשת מחשבה רבה כדי להפוך אותו למיוחד, מרגש,משמעותי וחשוב.

חלק בוחרים להכנס עם שיר כניסה מרגש לחופה וחלק בוחרים להכנס לחופה עם ברכת כלה..
אז איך תבחרו? בדיוק בשביל זה אנו כאן!

למה שיר כניסה לחתונה:

אם אתם בוחרים להכנס עם שיר – הוא חייב לאפיין אתכם. בין אם זה שיר שאתם מאוד אוהבים ומתחברים אליו ובין אם זה שיר שמסמל משהו בזוגיות שלכם או סתם שמעתם אותו בדייט הראשון.
כדי שהוא יהיה שיר כניסה מרגש ובעל משמעות סמלית שתזכרו לאורך כל החיים אתם חייבים לבחור שיר בקפידה ולא סתם שיר ששמעתם לפני חודש ברדיו.


להלן שירים מומלצים לחתונה בחרתם שיר? מעולה! מה השלב הבא?

השלב הבא הוא לחשוב אם להקליט אותו בגירסא שלכם ולהכנס עם ההקלטה שביצעתם או להשמיע את השיר כפי שהוא באירוע:
רוב הזוגות המתחתנים מעדיפים להקליט את השיר מחדש, בקולות שלהם, בגירסא שלהם – כך הם יוצרים עוד אפקט מרשים בכניסה שלהם לחופה..הם מגיעים לאולפן הקלטות,מקליטים על הפלייבק של השיר שהם בחרו ובאולפן עובדים איתם על הדקויות הכי קטנות,משפרים ומוסיפים אפקטים,עורכים את הסאונד והקולות שלהם ועושים תהליך של מיקס. לבסוף השיר נשמע פשוט מעולה והם נשמעים כמו 2 זמרים מלידה בדואט רומנטי ומרגש שהוקלט מראש(לכן אין חשש מזיופים בלייב בכניסה לחופה).
האופציה השנייה והבאנלית היא לבחור שיר שמסמל אתכם ואת הזוגיות ופשוט לומר לדיג'יי לשים פליי באירוע ותכנסו איתו..

למה ברכת כלה?

ממה שאנחנו יודעים (לא נבדק מחקרית), רוב הכלות בוחרות בהקלטת ברכת כלה מפני מה שהיא מסמלת מבחינת המסורת וגם הרצון לברך את חיי הנישואין הקרבים ובאים.

את ברכת הכלה מקליטים על מוזיקת רקע שמלווה את הברכה ומוסיפה את האימפקט הדרוש כדי לרגש עוד יותר את האורחים הנלהבים בכניסה לחופה של החתן והכלה.

בנוסחים של ברכת הכלה ניתן למצא ברכות לעתיד הנישואין,ברכות לזוגיות ואיחוליי בריאות והצלחה לכם ולכל בני המשפחה. יש מגוון נוסחים של ברכות כלה ואת יכולה להתאים לעצמך את הנוסח שלך.

ומה הכי טוב? שילוב! גם שיר כניסה לחופה וגם ברכת כלה – איך? מייד נסביר! הדרך המומלצת שלנו היא גם הקלטה של תפילת כלה וגם להקליט שיר כניסה לחתונה.

אתן מגיעות לאולפן הקלטות ומקליטות שיר, לאחר מכן מקליטות גם שיר כניסה (בין עם החתן או בלי). את ברכת הכלה הדיג'יי משמיע לפני שאת צועדת לחופה. ואת שיר הכניסה הדיג'יי מתחיל לשים שאת צועדת כבר לחופה.. כך ששניהם לא מתנגשים בכל אופן. היתרון הגדול הוא שאת גם מברכת את החתן,את העתיד המשותף שלכם ואת כל בני המשפחה וגם זוכה להכנס עם שיר מרגש שמסמל את הזוגיות שלכם..

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן